سایبان دلتنگی

سایبان دلتنگی

عشقی

راه عشق

 



نظرات شما عزیزان:

یاس تنها
ساعت8:34---20 دی 1389
سلام اسماعیل جان و ممنونم که مهمون کلبه یاس تنها بودی بازم به دیدن من بیا

غمکده یاس
ساعت11:21---14 دی 1389
ســـــــــــــــــلام

غمکـــــــــــــده یاس با (یه دنیـــــا دلم گرفته)

منتظرتونه

بیا شاید این آخرین آپ من باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل ׀ تاریخ: 12 دی 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این دومین وب من است. من اسماعیل 18ساله ساکن بوکان می باشم. نظر خود را ارائه دهید.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , essikhafan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM